Sjuk :(

Jag blir så trött på det här, blir aldrig frisk.
Var frisk ett tag men blev sjuk igen, och det vill aldrig ge med sig. Har ont i halsen och skallen.
Som tur är så har jag en ängel till bebis som inte för så mycket väsen.
Imorgon är det dans igen, jag får vara försiktig så jag inte smittar eleverna. Ifs tror jag inte att jag smittar längre.
Idag trotsade jag förkylningen och gick en fyra timmars promenad med en vän som precis också fått barn.
Vi gick runt hela stan, hunden var lycklig men bångstyrig då det är så mycket löptikar nu.
Otroligt irriterande, kan säga att han blir kastrerad när han har blivit parad!
Ilian är bra i magen nu, han utvecklas i raketfart. Önskar det fanns en nödbroms!
Idag fick vi höra på bvc att han gör saker 8 månaders barn brukar göra. Känns lite skumt att han ligger så långt före. Bvc tanten tyckte att det var häftigt.
Men han kanske blir sen med talet bara för att de kan bara utveckla en del i taget tydligen. Men vad gör det, prata kommer han göra också till slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0