Underbar bebis <3

Jag tror jag har fått världens snällaste son.
Nu är han en vecka gammal och gör knappt något väsen av sig direkt.
Bara man ligger lite före honom i planeringen så skriker han så gott som aldrig. Om man inte byter på honom och han är trött eller hungrig så klart.
I natt fick jag sova gott nästan hela natten tex. Han vaknade tre gånger och ville ha mat.
Under dagarna är han vaken lite och kikar och är nyfiken men på natten sover han gott. Så himla skönt, hoppas att det håller i sig ett tag till iaf!
Någon dag nu ska jag sätta mig ned och skriva hela förlossningsberättelsen.
Det blir nog en väldigt lång text. Med tanke på att det hela tog 42 timmar.
Och en till god nyhet är att jag gått ner tio kilo sen jag födde. Och det fortsätter stadigt nedåt.
Fick några bristningar sista dagarna men de är vita och syns knappt, sitter fram vid byxlinningen. Så det var ju bättre än vad jag vågat hoppas på med tanke på hur stor jag faktiskt var.
Jag ska ta och ladda upp lite bilder sen på Ilian och hur magen såg ut sista dagen mm lite senare idag antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0