Mammaträff

Idag var jag in och gick på mammaträff. Vi är ju fortfarande kvar hos mina föräldrar trots att vi skulle åkt för flera dagar sen. Men det kommer alltid något emellan.
Så då passade jag på när vi ändå var i närheten.
Ilian skötte sig som vanligt, tyst som en mus låg han och sov hela tiden.
Sen åkte vi ett par st och kollade på barnens hus, jag köpte mer torra tvättlappar. Och just det innan dess köpte jag två ammningsbhar på twilfit.
Riktigt billiga var dem faktiskt. Och de var mer stöd i dem än de jag har.
Men de hade bara upp till E kupa så de är liite små men inte så farligt ändå. Fick gå upp en storlek runt för att inte kupan skulle bli för liten.
Jens trodde väl att jag skulle handla ihjäl mig men jag hade ingen lust att springa i massor av butiker faktiskt. Det räckte gott med de två som vi var in i.
Nu är man lagom trött, men jag fick iaf sova i sju timmar i natt. Väldigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0