Hemgång

Här är en bild från när vi fick åka hem från bb första gången. Vi fick ju åka tillbaka redan dan efter och bli inlagda igen då hans gulsot blivit värre.
Men han är i alla fall riktigt fin i sina hemgångskläder!
Ilian var supersnäll hela hemresan men på natten satte ett rent helvete igång. Han fick tokont i magen, antagligen för att mjölken kom igång ordentligt. Han skrek och grät i åtta timmar. Jag var helt färdig på morgonen, sjukt påfrestande att ha ett litet knyte som har så ont och man kan inte göra något åt det förutom att försöka trösta.
Jag var minst lika ledsen som honom när morgonen kom.
När vi blev inlagda igen så hamnade han på värmedyna i solariet igen så då släppte magontet. Jag har nog aldrig varit så trött och slut i hela mitt liv, allt svajade och jag kunde knappt gå rakt. Mådde jätteilla och var helt blå gul under ögonen.
Sen den natten har han varit supersnäll. Precis som innan, nu hoppas vi att han slipper få ont i magen igen.
Nu sover han nästan nätterna igenom. Matar och byter två till tre gånger per natt bara.
Han är verkligen hur snäll som helst bara man ligger lite före honom i planeringen.
Nu har han även börjat vara vaken längre stunder lite över en timme åt gången ett par gånger om dagen.
Då tittar han och lyssnar på allt, han är så himla allert.
Det är verkligen häftigt att se honom utvecklas dag för dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0