Försäkring

Idag var den en karl här och pratade barnförsäkringar.
Vi tecknade en för Ilian, och så för oss vuxna med. Det är lika bra egentligen.
Speciellt när man har en sån liten bebis också.
Idag har jag även städat som en galning, finns mycket som behöver göras. Det är ju Jens som har städat senaste månaden och ptja vi kan ju säga så här. Han har inte riktigt samma känsla för detaljer som mig.
Men snart är det rent här igen.
Vi satte ihop byrån som vi köpte igår också. Så nu har vi äntligen en bra plats för Ilians kläder.
Sängen som vi köpte igår är superskön. Inte för mjuk och inte för hård. Den har en sån där skummadrass som bäddmadrass som man liksom sjunker ner i.
Ilian bara sover och sover, under dagarna väcker jag honom för mat och på natten får han väcka mig.
Ibland är han vaken ganska länge dock, i flera timmar i sträck. Det är så man längtar efter den tiden när han bara sover. Han är himla snäll och lugn faktiskt, mycket beror nog på att vi ligger lite före honom i planeringen.
Han hinner liksom inte bli ledsen.
Ibland är han bara lite gnällig och skriker, men det beror oftast på magont. Han blir lite gasig till och från.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0