Utbildning

Idag var första dagen på utbildningen för guidejobbet på silvergruvan.
Det var väldigt roligt och intressant.
Det enda trista var att jag var så förbaskat slut i skallen. Hade bara fått sova i två timmar på natten.
Ilian har börjat låta så mycket när han sover. Han stånkar och pratar och gnäller.
Och jag vaknar vid minsta lilla ljud.
Imorgon är det mer utbildning, jag mjölkar ur så Ilian har mat medans jag är borta. Han äter bara en gång där mitt på dan ändå. Sover som en gris mellan nio och tre på dan med ett uppvak för mat.
Och jag önskar att jag hade en riktigt bra kamera så jag kunde fota fina bilder i gruvan. Jag glömde kameran uppe när vi var ner idag. Men imorgon ska den med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0