Busbebis <3

Nu har Ilian börjat bli mer kommunikativ, han tittar på en när man kommer in i ett rum och vill väldigt gärna hålla i fingrarna. Han har även börjat ty sig mer till oss, vill gärna ligga på bröstet och mysa. Det är favoritplatsen att somna på.
Han växer som en tok också. Han har fått mycket större händer till och med.
Däremot har han fått lite torr hud i ansiktet, så nu blir det att börja smörja lite.
Han skriker fortfarande som en stucken gris ibland när man byter på honom. Har svårt att se vad det beror på. Det är väl inge kul att ligga där antagligen.
Idag ska jag åka och rida in en häst. Det ska bli spännande.
Och Ilian får stanna hemma med pappa, jag mjölkar ur innan jag åker. Det funkar faktiskt toppen att göra så.
Då kan jag vara borta utan problem i tre timmar ungefär. Och han brukar sova mest hela tiden då ändå så. Han har sin vakenperiod nu mitt på dagen och en stund på kvällen, så det känns ju bättre än om man skulle åka ifrån honom när han är vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0