Vill inte sova

Jag vill inte gå och lägga mig, Jens är inte där och väntar på mig.
Jag är så himla van att ha honom där, han är alltid där när jag ska sova. Klappar mig lite på magen och ger mig en godnattpuss. Men inte i natt.
Så då vill jag inte gå dit alls, inte förens jag är så trött att jag kan somna utan att tänka på att han inte är här.
Hunden som aldrig får sova i sängen annars kommer att få göra det de här dagarna.
Jag får byta lakan innan Jens kommer hem. Han är ju fortfarande lite allergisk emot hunden.
Men lakanen ska ändå bytas så det gör inget.
Det tar säkert en halvtimme till innan jag kommer hasa mig till sängen, då är klockan tre på natten.
Dumt att vänta på dygnet egentligen. Men kan inte göra annat känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0