Viktuppgång

Jahapp nu står man inför det där oundvikliga.
Jag har börjat gå upp i vikt så det syns ordentligt på vågen. Det dalar lite upp och ner men har väl gått upp ca fem kilo allt som allt nu tror jag. Ska höra med bm vad min inskrivningsvikt var nästa gång jag gå dit så jag får lite bättre överblick.
Ska försöka börja simma åtminstone en gång i veckan också, samt gymma. Får ju inte förslappas helt så jag bara växer hej vilt. Idag var vi ute på en promenad med hunden i säkert två timmar. Fick lite ont i magen i slutet men det var ingen direkt fara. Och igår höll vi danskurs. Men då är det mest att stå och gå i 4 timmar.
Inte så himla mycket motion egentligen. Jag dansar väl några låtar men inget sensationellt.

Det är så lätt att bli sittande om man får ont också.
Och vila är det enda som hjälper när jag får ont i nedre delen av magen. Men jag dansade iaf i lördags i några timmar. Men det straffade sig självt i en och en halv dag efter.
Det var som en blandning mellan kramp och träningsvärk. Tror att jag blev lite överansträngd.
Jag måste lära mig att känna av lite innan det blir så illa. Men det kommer väl antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0