Städa barnrummet

Igår ägnade jag ganska god tid till att ställa iordning barnrummet.
Jag fixade tavlorna, några tryck som jag ärft av min mormor från alla barn i bullerbyn böckerna.
Sorterade kläderna och stoppade undan de kläderna som inte kommer behövas än på ett tag.
Vi har vissa kläder som funkar upp till två år. Det är ju inte riktigt värt att ha framme i barnrummet ännu.
Det som saknas nu är väl mest en bra byrå att lägga grejorna i.
Jag hittade en superhäftig hylla/skåp på blocket igår som jag skulle kunna gjort iordning men det var så långt att hämta den.
Det vore skönt att ordna någon byrå snart så det blir ordentlig ordning i rummet.
Min mamma hade fått tag på lite prylar också som hon ville att vi skulle ha. Det verkar som vi inte blir helt ruinerade bara för att vi får en bebis i huset iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0