Sen hemkomst

Nu är vi hemma från helgens strapatser.
Vi har varit ute med min mamma och pappa och syster med karl i lördags. Först var vi på cosmonova.
Syrran kom och överraskade mamma, vi hade inte sagt att hon skulle med. Så det var ju lite skoj.
Så kollade vi på 3D film. Det var första gången mamma såg det, så det var ju skoj.
Sen så gick vi på museet ett tag.
Efter det hade vi bokat bord på mamas & tapas inne på kungsholmen.
Vi hade iaf riktigt trevligt och blev ruskigt mätta. Efter det gick vi ut på en engelsk pub och alla drack öl förutom jag, så klart. Jag fick in ett extremt stort glas pepsi istället.
Bebisen levde rövare inne på cosmonova men sov sen hela kvällen nästan, förutom någon buff här och där.
l
Och idag, söndag så gick jag in i v 26.
Känns helt galet och tiden bara rusar fram. Det är bara några månader kvar nu.
Snart mindre än hundra dagar.
Först idag var vi på IKEA och rultade runt, köpte en kudde till spjälsängen och lite mer barngalgar, det verkar som man aldrig får nog med galgar!
Jag fick en matta av min mamma också, den var prissänkt från 599 till 199. Superfin är den, ska ta kort på den sen när jag lagt ut den på govlet.
l
Sen idag så åkte vi till Jens mamma och käkade mat och snackade i massor av timmar.
Åt lite glass också, jag var så mätt så jag höll på att spricka för andra dagen i rad.
Jag får inte alls i mig så mycket som jag brukade längre. Men det är väl lika bra så slipper man bli helt fet.
Nu ska vi krypa till kojs och njuta av sovmorgon till ptja tio imorgon antagligen.
Om jag nu kan somna för att kotten lever rövare i magen på mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0