Ont i svanken

Mjaha nu har man ont i svanken då.
Det känns ungefär som träningsvärk, fast ändå inte.
Hjälpte lite att stå i duschen ett tag med varmt vatten på svanken, men så fort jag klev ut så började det göra ont igen. Det hjälper inte att sitta ner eller ligga heller, så jag får väl försöka röra på mig så det släpper.
Tror inte det beror på överansträngning i alla fall.
Men kotten sparkar på som vanligt i magen, det känns mer och mer.
Det märks verkligen att han blir starkare och starkare. I går natt kunde jag nästan inte somna för att han bökade runt så mycket.
Han har börjat röra sig mer nedåt i magen nu, förr var det mest uppe vid naveln. Men nu är det verkligen i hela magen. Det kanske börjar bli trångt åt honom.
Ikväll är det dans, jag får se om jag ska gå dit. Om jag orkar eller om det är bäst att låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0