Ont i magen

Det är förbaskat vad det ska göra ont i magen till och från.
Jag tror mest att det beror på att det börjar bli ganska tungt för mig nu. Magen har ju börjat hänga en bra bit utanför kroppen så den får väl inte lika bra stöd från höften längre.
Det känns ungefär som jag stretchar konstant. Det är lite drygt för det gör ont att ha tryck på magen, men samtidigt gör det ont att inte ha stöd för magen. Får försöka fundera ut vad jag ska göra åt problemet. Det finns ju foglossningsbälten som kanske kan hjälpa lite.

Idag ska vi städa lite här hemma. Fixa iordning sånt som vi inte hinner till helgen.
Jag ska städa kylskåpet och akvariumen plus lite annat småpyssel. Ska väl försöka hinna med att städa badrummen också. Skrubba allt i minsta detalj har jag tänkt.
Det är så skönt när allt är så rent som det kan bli.

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja usch dom där ligamentsmärtorna hehe dom var inte att leka med i bland... Ska ju finnas typ gravid-gördlar som hjälper till att lyfta upp magen, kanske ngt för dig?

2011-09-09 @ 19:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0