Morgonstund har guld i mun

Helt plötsligt så vaknar jag 05.40 på morgonen och nästan studsar upp ur sängen.
Och detta trots att jag gick och la mig vid ett i natt. Det var väldigt konstigt.
Jens gick upp med mig, vi passade på att tvätta på morgonen nu så det är skönt att ha fått det gjort.
Så satt vi i köket ett bra tag och pratade och drack te, läste lite i morgontidningen och kikade på en superfin regnbåge utanför fönstret.
En väldigt bra morgon helt enkelt.
Det enda som är synd är att det inte är finare väder. Jag var ju lite skraj att jag skulle få ont i höften idag men det är ganska lindrigt faktiskt. Ibland gör det lite ont så jag får hasa en aning men inte farligare än så.
Och när vi satt och drack te så sparkade kotten så förbaskat hårt på magen så det kändes som han försökte ta sig ut, gång på gång på samma ställe uppe på magen.
Magen rör sig väldigt mycket när han sparkar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0