Letandet tillbaka

Nu har jag och Jens försökt komma på vad vi gjorde i närheten av den 3e april. Då jag skulle ha blivit gravid enligt alla kalendrar och enligt hur stor kotten är.

Det vi har hittat är vad jag skrev på hans logg samma dag, jag skrev "Älskar dig massa massa mandelmassa".

Och så skrev jag så här på min logg, "Snart ska jag hämta Jens i uppsala ♥ Oj vad Tyke och jag har längtat!"

Han hade varit iväg på övning med militären, och varit borta i tre nätter. Såå det vore ju inte så konstigt om det hände den natten :P
I samband med detta var hunden superdålig, han fick opereras för bölder i halsen som satt precis vid halspulsådern. Har nog aldrig varit så nojjig som jag var då. Som tur var blev han frisk kort efter det. Den 26e blev han friskförklarad så länge det inte dök upp några nya svullnader.

Kommentarer
Postat av: Nadia

Häftigt! Jag vart gravid den 2a april, så i sånna fall borde du bara ligga en dag efter mig? :O

2011-09-09 @ 12:30:25
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0