Kotten möblerar om i magen!

Nu har man börjat se riktigt tydligt när ben och armar sveper förbi på magen.
Han puttar och knuffar. Mest på höger sida om naveln.
Det ser verkligen helt absurt ut.
Det syns allra tydligast om jag bara andas med bröstkorgen eller håller andan.
Om man petar på magen så sparkar han tillbaka. Och det ganska direkt efter man petat. Han bråkar tillbaka ifall man bråkar med honom helt enkelt.
l
Idag skjutsade jag Jens till Uppsala. Han ska vara borta med militären tills på söndag. Inte roligt alls för mig.
Jag är så van att han alltid finns här.
Men jag försöker hålla mig sysselsatt. Mamma och pappa kanske kommer hit på lördag. Så ska vi gå ner på stan så får mamma se vad det är för ställe jag bor på egentligen.
Pappa har ju varit här förr så.
På söndag ska jag åka och hämta Jens igen, men det är inte förens på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0