Konstig dag

Idag har det varit en väldigt skum dag. Jag har fått lite gjort men jag har även sovit bort nästan hela dagen.
Det började med att jag vaknade nio och tultade iväg till arbetsförmedlingen, efter mycket om och men så hittade de till slut mina uppgifter.
Eftersom jag inte varit aktiv där på flera år så låg grejorna i någon annan databas.
När jag kom hem därifrån så fixade jag lite här hemma, sen somnade jag på soffan. Sov i några timmar, sen så smet jag in i sängen och sov vidare. Jag sov i säkert fem timmar.
Antar att det är för att jag är förkyld fortfarande. Så det behövs säkert, för jag mår lite bättre nu efteråt.
Sen så lagade jag mat, kyckling med svamppanna och ris blev det. Sen så åt vi efterrätt. Det blev fruktcocktail med grädde. Lite lyx måste man ju unna sig.
Ikväll så har vi kikat på film, en ganska dålig en. In Bruges hette den, gick på 11an. Den hade fått bra betyg men jag gillade den inte alls. Trist ångestfilm med lite action.

Imorgon ska vi åka ner till mina föräldrar igen, jag glömde ju smart nog mobilen där.
Ska se om jag hinner med att träffa lite vänner också eller om vi ska hitta på något skoj när vi ändå är ute och åker. Det har blivit på tok för mycket sitta hemma på senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0