Idag ska det motioneras

Nu är jag trött på att inte orka som förr. Så nu har jag bestämt mig för att börja röra på mig ordentligt igen.
Jag ska simma och träna på gym. Fast jag får ta det lite försiktigt till en början.
Jag vet ju inte riktigt hur mycket min allt tröttare och tunga kropp orkar.
Blir ju tex helt slut av att promenera runt i några timmar.
Så idag ska Jens och jag ner till simhallen och simma en stund. Men de öppnar igen först efter ett så det blir om en timme eller så. Jag tror jag ska ta bilen dit för säkerhets skull ifall benen strejkar helt när vi ska hem igen. Har inte simmat sen jag började få ont i ryggen och höften.
Det enda som är lite synd nu är att jag redan är trött för att vi dumt nog sov med stängda fönster och dörrar så vi har inte fått tillräckligt med syre när vi sovit. Två vuxna, en bebis i magen och en hund i ett litet rum en hel natt. Det resulterade i att vi sov i 9 timmar ist för 8 som vi brukar samt att bägge var helt slut när vi vaknade.
Kommer säkert få ta en tupplur idag på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0