Gått i ide

Jösses nu har jag sovit som aldrig förr.
Igår så sov jag ju bort hela dagen nästan, gick ändå och la mig vid tolv i natt. Och vaknade inte förens tio idag.
Så nu tycker jag faktiskt att jag borde få bli frisk någon gång.
Jag var iaf inte snuvig idag när jag vaknade, men jag hade ont i halsen istället. Men jag hoppas att det är på bättringsvägen.

Idag ska vi besiktiga bilen innan vi åker ner till Stockholm.
Jag ville egentligen gå på på dans här i stan men Jens vägrar för de är så himla otrevliga på dansgolvet. Folk bokstavligen knuffar bort en, även fast man följer dansriktningen.
De siktar verkligen på en. Helt sjukt och har aldrig varit med om liknande förr.

Tänkte att jag ska hinna med att skriva ett inlägg till om bebisen innan vi åker också så det finns något lite längre att läsa över tiden jag är borta ikväll och imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0