Förkyld :(

Jaha då har man dragit på sig första graviditetsförkylningen då.
Roligare kunde man ju ha haft kanske.
Men jag tragglar på som vanligt. Har haft danskurser idag, det gick bra tack vare en mic så jag slapp skrika rösten av mig. Det gick bra på rent adrenalin tror jag, det är ju så himla skoj att undervisa.
Bebisen håller sig lugn hela danskursen tack och lov.
Så fort det blir hög musik och jag rör på mig så måste han ju somna eller något.
Men direkt jag sätter mig i soffan börjar diskot i magen. Då sparkar han överallt där han kommer åt så hela magen studsar ibland.
Idag var första gången han sparkade på urinblåsan ordentligt. Det gjorde faktiskt ganska ont.
För att kurera mig så har jag ätit apelsin och duschat varmt.
Det har faktiskt hjälp lite, men imorse så kunde jag inte andas genom näsan, det kändes sådär.
Hoppas det går över snart bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0