Barnmorskan idag

Snart ska jag dit, klockan två har jag en tid.
Hon ska mäta magen och så får vi se om vi ska lyssna på hjärtljuden igen.
Jag ska även fråga om jag kan få ta prover angående hepatos. Det har ju börjat klia förskräckligt under fötterna, nu kliar det inte bara kvällstid utan pirrar på dagarna också. Väldigt irriterande är det.
Magen kliar också till och från. Jag trodde det var för att den stretchades men det skulle lika gärna kunna vara hepatos visade det sig.
Jag har dragit ner på mängden fett och äter mycket frukt och dricker mycket. Det kanske kan göra saken bättre.
Det vore ju inte helt skoj att få barn tidigt.
Sen efter vi har varit hos bm så ska vi till bilprovningen och besiktiga bilen. Det var ju stängt förra gången vi var där.
Sen ifall vi har lust och hinner ska vi förbi en fiskaffär och köpa en mal till lilla akvariumet, det blir lite väl mycket alger där nu. Och det är ju aldrig skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0