Whoa 30 veckor!

Galet fort det går som alltid.
Igår blev det 30 veckor. Nu är det bara tio veckor kvar. Och tiden susar fortfarande förbi i en väldig fart.
Vi kom hem idag, det blev en lite längre visit än vad som var tänkt för att jag hade så ont i ryggen igår så jag ville inte köra bil i en timme i sträck.
I lördags var vi hemma hos min syster och åt middag. Supergott var det!
Sparrissoppa först, sen köttfärspaj och sen swartzwald tårta till efterrätt. Jag kunde nästan ha rullat fram när vi åkte hem vid halv två på natten. Jens somnade i soffan innan vi åkte.
l
På söndagen var vi hemma hos Jens mamma och hälsade på. Fick mat och fikade.
Sen åkte vi hem till mina föräldrar för att sova över. Vi hade ju tagit med oss katten också, så vi hade alla djur med hem till dem.
Katten och hunden åkte i bagageluckan tillsammans, lösa. Vi har ju sånt där galler så att det är hundbur där bak. Det är lite roligt att de klarar av att sitta så tight ihop där bak utan att det blir bråk. Jag har världens bästa djur helt enkelt.
Senare ikväll ska jag fota både magen och presenterna från babyboxarna.
Och så fick jag med mig lite saker mamma stickat hem också, lite babysockor och en filt och två mössor och en tröja, väldigt fina. Inte alla barn som har den lyxen. Den ska också fotas och läggas in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0