Veckoplaneringen

Nu börjar veckans schema falla på plats.
Lite saker att göra har jag ändå.
Torsdag- försöka tvätta lite, ringa lite samtal och städa.
Fredag- Åka ner till päronen och byta till vinterdäck.
Lördag- Åka hem till systeryster och gå på middag.
Söndag- Lite oklart ännu, finns ett par saker att välja på.
l
Tycker att det är skönt att veta vad som händer några dagar i förväg så man kan planera och slipper stressa.
Idag har jag ont under revbenen igen. Funderar på att höra av mig till min läkare och höra hur man ska göra för att kolla om det är gallan som spökar.
Snart går jag in i vecka 30 också, helt galet verkligen. Eller ja 29+0, beroende på hur man räknar.
Det är fasiken inte lång tid kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0