Tillåt mig att säga AJAJAJ

Har så himla ont under revbenen :(
Man har inte direkt någon lust att andas när det känns som om någon sparkat en så hårt den kunnat i revbenen.
Det är nog första gången det gör ont redan på morgonen. Så det verkar ju inte bli bättre.
Ska vänta ett tag och se om det går över. Jag har ju inte ätit något fett idag så det kan inte bara bero på det.
Det kanske är bebisen som bråkat med mina organ.
Egentligen har jag ju kör idag men ifall jag inte kan andas så känns det rätt meningslöst att försöka sjunga.
Men jag får se hur jag ska göra.
Jens har fått tvätta lite på morgonen, men jag ska ner och hjälpa honom nästa vända.
Sen blir det storstädning. Vi ska ju vara borta i helgen och då är det lika bra att göra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0