Skallebang

Hm det började som ont bakom ögonen och har nu utvecklats till riktig huvudvärk.
Hoppas den går över när jag dricker mycket och sover.
Det är ju så irriterande att ha huvudvärk.
När vi var och handlade så fick jag lite samandragningar i magen. Var tvungen att stanna upp och vila lite. En av dem gjorde faktiskt ont. Då blir man ju lite orolig. Men det gick över sen.
Sen gjorde magen ont igen när jag skulle luta mig framåt när vi skulle äta middag. Misstänker att kotten bestämde sig för att ligga på något konstigt sätt och inte gillade när jag vek ihop mig. Det slutade göra ont så fort jag lutade mig tillbaka.
Jag syndade lite idag också, köpte en 100g chokladkaka och julmust.
Jag kan knappt förstå att de säljer julmust i oktober, men visst. Det fick mig att känna som det var lite närmare jul än vad det kanske är. Och ju närmare jul desto kortare tid tills vi får träffa vår lilla prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0