Sjukskrivning

Äntligen går något åt rätt håll! Var ju till läkaren idag på förmiddagen.
Blev tack och lov sjukskriven. Det behövdes verkligen.
Nu ska bara försäkringskassan godkänna det också. Ska skicka in papprerna direkt så jag får besked så snart som möjligt så jag slipper tänka på det.
Läkaren var superbra, hon lyssnade på allt jag sa och tog med det i beräkningen istället för att bara köra över mig som vissa läkare har gjort genom åren.
Jag sa att jag verkligen ville fortsätta jobba så mycket som jag orkar och gör just nu. Och det tyckte hon lät som en bra idé. Jag ska fortsätta med danskurserna för att jag mår så bra av det och tycker det är kul.
Men nu slipper jag oroa mig för att jag inte ska få någon anställning för att jag är gravid i alla fall.
Jag menar vem anställer någon som är i sjunde månaden. Finns nog inget företag som tar sig an någon som snart ska ha barn och sen vara borta i flera år.
Dansen ska jag försöka fortsätta med istället för att plocka ut alla dagar från fk sen.
Nu hoppas jag på att jag kan stressa ner lite.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas att det blir som du vill!

2011-10-19 @ 16:45:54
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0