Puh

Idag har man varit effektiv, storstädat och städat akvarium.
Är helt slut, men nu är det rent här i alla fall.
Nu ska vi bara åka och handla också, innan jag blir allt för trött. Bytt gardiner och putsat fönster har jag också gjort.
massor av saker som jag funderat på ett tag nu helt enkelt.
Har fortfarande ont under revbenen så det blir ingen kör ikväll.
Känner också att hjärtat jobbar på mer än vanligt. Men det har nog snarare med den ökade blodmängden att göra.
Imorgon ska vi åka iväg ganska tidigt för att åka hem till mina föräldrar.
Ska förbi en gammal arbetsgivare och hämta arbetsintyg också.
Och så ska jag förbi apoteket och hämta ut en gratis blöjhink och lite annat smått och gott. Jag ska passa på när jag åker ner till föräldrarna för vi har inte det apoteket som delar ut dem här.
l
Och jag har kommit på några saker jag vill ha hem hit som saknas.
  • Nya drapå lakan.
  • En bra skurhink.
  • En lykta för värmeljus att hänga på väggen i hallen.
  • Prydnadskuddar till soffan, vi har på tok för få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0