Planering

Nu har jag lite att tänka på igen, imorgon ska vi hålla danskurs för tredjeklassare. Skönt att bli sysselsatt med något. Imorgon har vi även en hel del andra saker att göra.
Jag ska ringa a-kassan och fråga vad fasiken de håller på med. 
Och hämta extranyckel på hyreskontoret för att min pappa fick en nyckel ifall det blir att vi måste åka in till sjukhus igen så han kan ta hunden. Sen så ska vi förbi trafikskolan också för att boka lektioner och kika på lite information om Jens körkort. Han behöver verkligen körkort, dels för att komma in på utbildningen han vill samt för att kunna söka andra jobb. Och så är det ju bra om han har det tills vi ska ha barn också.
Sen ska vi handla.
I helgen har vi inget direkt planerat tror jag, förutom ev på söndag då vi kanske ska åka ner till Västerås och dansa.
På måndag är det fritt igen, på tisdag är det läkartid samt danskurser.
Efter det finns inga planer förens på lördagen när vi ska hem till min syster och hälsa på och bli bjudna på middag. Samtidigt ska vi förbi min kompis som bor på vägen till min syster.
Det är bra att det finns något att se fram emot i alla fall så jag slipper sitta helt sysslolös och oroa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0