Ont i revbenen :S

Det trycker på en hel del här!
På höger sida precis nedanför bröstet. Det känns som det töjs eller liknande.
Gissar på att den är en liten gosse som ligger och pressar och försöker få plats.
Det är nästan så man har lust att ta tag i revbenen och dra dem utåt.
Känns som någon sakta blåst upp en ballong innanför revbenen.
Det gör ont att andas, och att ha bh på sig. Egentligen gör det ont att sitta rakt upp och ner också men det måste jag ju göra. Andas också ifs ^^
Men han ligger väldigt långt upp nu, längtar tills han halkar ner en bit så jag får andas ordentligt igen.
Just nu känns det som magen kommer klättra så högt upp att jag inte kommer behöva bh alls.
l
Tidigare på kvällen idag så har vi städat lite här hemma. Plockat iordning och sorterat allt och städat vanligt.
Vi har även sorterat alla papper som finns i lägenheten.
Fick en mapp av mamma med plastfickor i, 13 st för att vara exakt. Den blev full illa kvickt kan jag säga.
Olika fickor med olika slags räkningar och viktiga papper.
Längst fram hamnade aktuella räkningar. Man känner sig lite duktig och som om man aldrig kommer bli en av de där människorna som hamnar i lyxfällan när man gjort så!
Klappar sig själv lite på axeln för att man är så organiserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0