Onsdagsfix

Nu har vi varit nere på stan och fixat lite saker. Har nollat min preleminära självdeklaration på skatteverket då det inte blev något eget dansföretag utan vi valde att bli anställda istället.
Sen var vi och fixade gemensamma konton och kontokort. Det behövs verkligen nu, börjat bli trassligt med att överföra pengar hit och dit hela tiden.
Men det var inte klokt hur lång tid det tog på skatteverket vi väntade i 40 minuter, och det var två nummer före.
Jag förstår inte att det kan ta så himla lång tid.
En annan rolig sak idag var att Jens skulle posta ett brev, han ville inte slicka på klisterremsan för att han tyckte det var äckligt så han försökte få mig att göra det. Vilket jag vägrade.
Så han lät hunden slicka på brevet ist :P
Det funkade bra faktiskt, men såg väldigt roligt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0