Nudistdammsugning!

Jag har hittat en sida med fina bhar för ammning!
De man hittar på vanliga butiker är ju inte direkt "snygga". Nu vet jag vad jag ska önska mig i julklapp ^^
Man får ju passa så man inte beställer en för liten med. De som är på sidan är väldigt fina i alla fall.
l
http://glammom.se/
l
Idag ska jag skjutsa Jens till militären, han ska ut och leka i skogen igen.
Har redan klippt honom idag och gjort massor av saker. Har skrivit ett fint litet brev till honom också som jag ska försöka smuggla ner i hans väska utan att han märker något. Får se hur det går.
Det gäller att det ligger högst upp i väskan också så han inte missar det.
Han överraskade mig rejält idag också. Jag sitter och kollar på tv och skriver på datorn i soffan. Han dammsugade och jag tänker inte mer på det, han skulle ju dammsuga upp håret på golvet från när jag klippte honom. Men han passar på att ta större delen av lägenheten på en gång. Jag tittar upp på honom när han står framför tv:n och vad får jag se, ptja en karl som dammsuger naken!
Han tyckte det var jättekul att jag inte märke något :P
Det är ju ingen brist på knasiga påhitt här hemma kan man säga.

Kommentarer
Postat av: Martina

Dom 2 från change med bygel, svart och vit, har jag, är jätte sköna faktiskt, men billigare att köpa i changes egna butik om ni har en där uppe, annars finns denpå stinsen och sollentuna centrum :) en skön bh utan byglar kommer du behöva för natten oxå :)

2011-10-29 @ 00:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0