Ner på stan

Idag har jag varit sysselsatt hela dagen, mamma och pappa kom hit.
Vi gick ner på stan och gick runt dammarna lite sen så strosade vi lite i gallerian och kikade på saker.
Efter det så gick vi och åt mat på den grekiska restaurangen på gågatan.
Det var helt okej mat.
Jag åt nån fläsknosiette med kantarellsås och pommes.
Kotten har varit lugn idag, antagligen för att jag gungat runt så mycket på stan.
Och jag fastnar mer och mer för namnet jag hittade för någon dag sen. Ska prata lite mer med Jens om det så får vi se hur det blir.
Och idag på kappahl så såg vi supersöta bebiskläder som var gubbiga. 
Det är precis den stilen jag gillar, inte docksött utan han ska se ut som en liten farbror ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0