Nattuggla

Jahapp då var man här igen, på tok för sent för att det ska vara okej.
Halv fyra är klockan. Inte bra alls.
Men jag får skylla mig själv för att jag sov på tok för länge idag.
Fastnade på familjeliv som i vanlig ordning. Hemskt skoj att diskutera saker, ganska roligt att det är många som blir så upprörda av saker som är så upprörda av att prata om saker bara.
Men det är ju inte alla som klarar av att hålla en lugn ton när de inte håller med.
Allra helst när personer är anonyma kan de vräka ur sig diverse dumheter eftersom de sitter "säkert".
Dem är det inte så givande att agitera med.
Men nu börjar det bli för sent för att jag ska kunna hålla faktan jag har i huvudet i trim.
Det blir mest massa bladder och missar. Men det är skoj ändå.
Det är bra egentligen, för då får man användning för sånt man kan istället för att det läggs för långt bak i hjärnkontoret. Då blir det så förbaskat svårt att hitta sen.
Kotten skramlar vidare i magen, studsar runt och har sig. En riktig kick på revbenen idag, det är allt han har gjort för att missköta sig. Inte ens urinblåsan har han hopppat på. Väldigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0