Morgon igen

Nu har jag sovit igen det jag missade när jag var på sjukhuset.
I natt så har jag sovit i 10 ½ timme. Jag blir ju så matt när hjärtat inte gör som det ska också.
Det enda jag kan göra själv är att försöka andas djupa andetag när jag kommer på det själv. Jag har ju väldigt stor lungkapacitet i vanliga fall, men nu när jag är gravid känns det som det är nere på ungefär hälften.
Jag har ju väldigt djup bröstkorg så det är ju inte så konstigt att när kotten växer så tränger han undan lungor och magsäck. Jag kan ju inte äta lika mycket som vanligt heller så.
Det är ungefär nere på hälften också.
Och det har lett till att jag antagligen gått ner lite i fett, det klagar jag däremot inte på.
Bara kotten får det han behöver så spelar det ju ingen roll. Det gäller bara att äta nyttigt när jag äter så.
l
När jag vaknade idag var jag lite rosslig i halsen. Och igår innan jag gick och la mig fick jag ont i huvudet.
Jag tror att min kropp håller på och arbetar emot att få Jens förkylning nu.
Så om jag vilar och äter bra nu så kanske jag kan slippa att bli sjuk.
Han mår ju redan lite bättre. Lite mindre snuvig är han i alla fall. Hoppas att det är en vanlig förkylning bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0