Mindre än 100 dagar kvar!

Tiden har gått fort, riktigt fort faktiskt.
Det är 96 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum.
Det är tre månader kvar tills vi har vårt lilla knyte här. Det är inte lång tid alls faktiskt.
Det kommer nog att gå snabbt, precis som den första tiden har gjort.
Sista veckorna har man ju dock hört att det ska vara en pina, och att det kommer gå så himla långsamt.
Men det kanske är lika bra, för då kanske det hinner sjunka in alltihop.
Problemen med kroppen blir färre och färre, har lite ont i ryggen ibland och det stramar över magen när jag vänder mig i sängen. Kliar lite under fötterna till och från men inget värre än det.
Humöret är kanske en aning hetsigare än i vanliga fall men inget extremt där heller.
Det som i början verkade som en evighet av lidande att vara gravid i nio månader har blivit mycket bättre än väntat. Så det är verkligen toppen.
Jag orkar saker igen, är trött men jag orkar i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0