Lite kärlek från pappa till kotten

Tyckte det blev en söt bild, Jens händer på min mage.
Däremot ser man att naveln blir mer och mer otydlig. Känns som jag är helt platt snart!
Den är nästan bara som en prick nu, om jag har tur kanske den bara blir platt och inte poppar ut. Men det kräver nog en hel del tur.
Men jag känner i alla fall att jag har lite hud kvar att växa i, det är inte helt tight än.
Jag kanske har bra hud som kan sträckas och dras tillbaka så pass att jag blir platt igen efteråt, man kan ju hoppas i alla fall. Eller så blir det helt randigt sista veckorna för att jag kommer bli så stor.
Det är konstigt att vara så oviss om vad som kommer. Jag är van att veta allt innan det händer, men inte den här gången. Men det är nog bra för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0