Höften överlevde

Helt otroligt, även fast jag dansade igår så kan jag gå idag. Utan att det gör speciellt ont!
Morgonen var trögstartad dock, stel som en pinne när jag vaknade.
Lite träningsvärk hade jag också.
Idag har jag skruvat upp ytterligare en hylla i köket att ha plåtburkar på. Det börjar bli lite fullt nu.
Men samlar man så gör man. Men jag får nog börja byta av och ställa undan några burkar ibland istället.
Sen så jag har hört av mig till gamla arbetsgivare för att få ut ordentliga arbetsgivarintyg. Inte det lättaste när det var minst tre år sen för dem jag ska få tag på.
Och så har jag städat ena akvariet också. Det är så mycket yngel där så nu är det extra viktigt.
Imorgon ska jag till läkaren, sen ska jag till en bekant tillsammans med Jens. Och efter det är det danskurser hela kvällen. Mycket att stå i, och på onsdag ner på stan och fixa lite saker.
Tordag är ledig än så länge i alla fall.
Och just det vi måste handla idag också. Jag ska försöka städa lite mer idag också, putsa lite fönster och badrummen, torka golven behövs också.
Någon dag ska jag ta tag i att tvätta klädseln i soffan. Mycket som susar runt i skallen helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0