Höften bråkar

Jahapp nu har höften börjat bråka ordentligt igen.
Igår kväll så kunde jag knappt ta mig till toaletten, Jens fick komma och hålla i mig så jag kunde gå. Sen när jag vaknade i natt och var väldigt törstig så höll jag på att inte ta mig upp ur sängen. Det gör väldigt ont att sätta sig upp. Sen så när jag väl kommer upp och ska gå så kan jag knappt sätta ner foten för ischias.
Jag får has, halta fram. Sen ibland i några minuter så är det helt bra.
Så går en stund och det kommer tillbaka igen. Väldigt frustrerande. Det vore ju inte så skoj om jag är ute och går själv och det slår till. Då kommer det ta timmar för mig att gå hem igen. Så det blir nog att ringa sjukgymnasten idag och se till att få en tid så jag kan få ett bälte och kryckor, ifall att.
Jag kan ju inte bli stillasittande för att jag inte vågar gå ut själv. Ryggen gör också ont fortfarande. Men det kan ju höra ihop, att jag spänner mig för att jag får ont i höften och därför får ont i ryggen.
Högra foten som spökade förut igenom att pirra och göra ont ibland har börjat igen också. Det märks att kroppen tycker det är jobbigt att bära så tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0