Hemma

Nu är jag hemma igen, med alla djur och Jens.
Och en ny vecka har fått, nu är jag i vecka 31!
Blir lika förundrad när det blir en ny vecka varenda gång. Jag ska ta och fota magen ikväll också.
Igår kände jag foten från lilla kotten för första gången ordentligt, högst upp på magen petade den ut, när man petade tillbaka på den drog han den tillbaka och sen efter en stund kom den igen. Väldigt roligt att han reagerar och ger respons på det sättet.
Nu ska vi laga lite mat, får se vad det blir för något. Är bamsehungrig redan nu, men det är väl antagligen för att min kropp går på sommartid fortfarande.
För första gången i mitt liv har jag inte behövt bli påminnd för att komma ihåg att klockan ska tillbaka. Jag har en tendens att alltid glömma det.
Nej nu blir det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0