Hämtat babyboxar!

Idag har jag farit runt i bilen och hämtat gratis babyboxar lite överallt.
Fick lite fina saker ändå, nappflaska, fyra st skedar, två nappar, massa tidningar, en liten nessesär med tvål och badleksak, lite blöjor, och lite annat smått och gott.
Jag hade hoppats på en blöjhink också men den verkade dem inte ha på barnens hus, lite surt faktiskt.
Det var mest den jag var ute efter faktiskt. Men jag ska försöka kika på vart jag kan hämta en sån.
Sen så får man ju fler gratissaker från libero tror jag, när man är på bb och har fött. En skötväska med en massa saker i.
Gratis är ju alltid trevligt så att säga.
Nu ska jag lägga mig och bläddra lite i tidningarna, det var ju faktiskt fyra stycken vanliga mamma tidningar. Inte helt dumt att sitta och kika i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0