Gravid cravings utan mål

Jag tror jag blir tokig snart, jag är så himla sugen på....jag vet inte vad.
Det är något som saknas helt enkelt.
Har rotat igenom alla skåp och kylen men jag kan inte komma på vad det är jag vill ha.
Jag tror jag är sugen på en viss typ av äpple.
Men affären är stängd och jag får vänta. Imorgon ska jag gå och snoka runt lite på ica och försöka komma på vad det kan vara jag vill ha så hemskt gärna.
Det är inte något sött iaf, och inte salt. Och inte för surt.
Man har ju hört talas om cravings men det här är ju bara löjligt.
Jag måste ju veta vad jag vill ha tycker jag.
Ska ta och köpa lite citron ocskå så jag kan dricka citronvatten, kanske lite apelsin också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0