Full rulle!

I helgen har det rullat på ordentligt!
Först åkte vi ner och åt middag hemma hos mina föräldrar, Jens fick fisk (som mina föräldrar äter på lördagar generellt). Men det gick ner det också. Han har som tur är börjat vänja sig vid fisk nu! Det är ju bra om han gör det ist för att grina illa när vi ska äta fisk här hemma. Barn tar ju efter så himla lätt.
Sedan drog vi iväg in till mälarsalen och kikade på när en gammal kursledare till mig hade dynamisk foxkurs. Det var inget vi inte kunde så vi stog och kollade på mest.
Har man egna foxkurser så är man ju iaf inte helt novis.
Dansen började och vi dansade och dansade, och vilade lite ibland. Men inte så fasligt mycket faktiskt. Jag dansade större delen av kvällen. Jag satt under vissa danser med snabb bugg. Jag var lite orolig att jag skulle få ont i höften och magen men det gick faktiskt riktigt bra. Jag har börjat lära mig vart gränsen går, vilket är skönt.
Kotten i magen verkade tycka det var kul att få studsa runt lite också, så fort jag stannade så fortsatte han sparka till vi började dansa igen!
Vi åkte hem och jag fulade mig och åt först två cheesburgare och sen två pannkakor när jag kom hem till mina föräldrar. Under hela natten vaknade jag varje gång jag vände på mig bara för att magen var så ansträngd.
Men så fort jag kom igång på morgonen gick det över, sen har jag inte haft ont på hela dagen.
Vi åkte även hem till Jens morbror uppe i hälsingland tillsammans med Jens mamma och hennes man. Det var riktigt trevligt. Hunden var med också, han klagade lite på att åka bil så långt men väl framme så hade han väldigt roligt åt det mesta.
Vi kom hem i ganska lagom tid idag också, så det var skönt.
Imorgon ska jag till barnmorskan om jag minns rätt. Mäta magen och kika ifall jag och bebis följer kurvan som vi ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0