Ett år idag!

Jösses vad snabbt tiden har gått, vi höll totalt på att glömma bort att vi har varit ett par i ett år idag!
Vi har spenderat dagen med att springa ärenden och så passade vi på att köpa en liten skylt på blomsterhandeln för vi hade ett presentkort där sen tidigare. Jag köpte även två ammningsbhar på h&m för jag får ont av byglarna i mina vanliga bhar nu. De kostade bara 200 kr för två st så det var nog värt det. Om de inte är sköna när jag provar dem så får dem åka tillbaka. De är egentligen lite små i storleken också men det kanske går att mosa på sig iaf :P
Nu ska jag ta och laga mat, vi lyxade till det idag dagen till ära. Och så kommer vi ju inte ses på flera dagar nu heller för Jens ska iväg på övning med militären igen.
Så han blir borta tors-söndag. Inte så roligt för mig men desto roligare för honom.
Idag ska det i alla fall serveras fläskytterfilé med någon slags potatis och sås och efterrätt med vaniljglass och granatäpple. Inte dumt alls faktiskt.
Det blev granatäpplen för att de var så förbaskat billiga på Lidl idag när vi var där och skulle köpa våra yoghurt, som vi alltid köper där för den är mycket godare och billigare än överallt annars. Granatäpplerna kostade iaf bara 10 kr för två st!
Jag ska lägga upp bild sen på både maten och skylten vi köpte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0