Drömmen i natt

Nu har mina konstiga drömmar satt igång igen.
I natt så drömde jag att jag kände på en annan gravids mage, det visade sig senare att det vara en karl som var gravid. Jag kände en fot som verkligen stack ut och bestämde mig för att ge mig på jakt efter en fot i min mage. Så jag puttar runt och känner efter ifall jag hittar någon fot.
Jag får tag på ett ben och en fot. Men på vaden på benet så sitter det fingrar, tummen och pekfingret på ena sidan. På insidan för att vara exakt och resten av fingrarna på motsatt sida.
Det var verkligen helt absurt och i drömmen drömde jag att jag vaknade och hade drömt och det var på riktigt.
Så när jag vaknade på riktigt ur drömmen så var jag inte säker på ifall det hade hänt eller inte.
Jag förstår verkligen inte vart jag fått den där sjuka drömmen ifrån. Att en bebis skulle ha fingrar på benen, lite creapy iaf.
Jag hämtade hem Jens från militären idag, det första han säger är typ att fråga ifall vi kan köpa pizza. Vilket jag tokvägrar för jag vill inte gå upp mer i fett nu.
Det räcker nu.
Det fick bli kötbullar med potatismos och brunsås och lingonsylt ist. Inte direkt nyttigt det heller men bättre än pizza i alla fall. Hade velat ha lite lax men vi har ingen hemma. Var lite sugen på något med ris också men det är också slut. Blir att åka och handla imorgon.
Jag kompenserar med ett äpple nu så jag får i mig lite fiber iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0