Dansmage

Nu har man lite ont i magen, men inget att gnälla om egentligen.
Våra elever var duktiga som i vanlig ordning!
Väldigt skoj att se det gå framåt för dem. Barnkursen går också riktigt bra nu.
Men man kan ju fråga sig hur länge till jag kan hålla det här tempot. Men nu går det helt okej i alla fall.
Imorgon ska jag försöka träna lite, kanske simma blir bra.
Det tar inte så mycket på magen.
Blir väl en timme som i vanlig ordning.
Syndade idag med en kanelbulle på kanelbullens dag. Vi fick ju en bulle var av en söt tjej som vi undervisar.
Så det blev bulle med mjölk när vi kom hem från kurserna.
Åt ingen riktig middag idag dock, det är ju lite dumt. Men mackor med grönsaker fick jag i mig iaf innan kursen började. Vi börjar ju redan vid fyra så det är precis så det inte blir sent nog för middag.
I vanliga fall äter vi ju matlådor när vi kommer hem vid tio men det blev inte av idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0