Barnmorskebesök!

Har nu varit hos barnmorskan, har pratat lite med henne om diverse saker.
Jag blev mätt och magen var nu 28 cm, förra gången tror jag den var 26 eller 27. Jag följer kurvan som jag ska.
Blodtrycket var också bra precis som vanligt, den här gången hade jag 120/65.
Det märks i alla fall att jag inte är helt otränad.
Jag frågade om jag fick väga mig också, jag vägde 74 kg med kläderna på. Med skor och allt.
Så lite mer än ett kilo kan man nog räkna bort.
Så jag har väl gått upp 5-6 kg tror jag. Fick inte reda på min startvikt.
Hjärtslagen lät bra och allt såg fint ut som vanligt.
Jag frågade om jag kunde få en krycka för att ichias kommer i kläm ibland och då kan jag inte gå. Men då fick jag höra av mig till sjukgymnasten. Det är så himla irriterande att man inte kan få allt gjort på ett ställe utan måste slängas runt på massor av olika ställen för att lösa problem som rör samma sak.
Lägger in en ny veckobild om en liten stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0