vecka 34 (33+0)

Idag byts det vecka igen. Bara tre veckor kvar tills kotten klarar sig utan neonatalvård ifall han kommer.
Han har ju chans att klara sig utan det nu med men det vet man ju aldrig säkert.
Sammandragningarna fortsätter och gör ibland ont så in i helvete. Värsta är när de kommer utan att jag är beredd, att jag inte känner att jag har en sammandragning och helt plötsligt hugger det till. Då vrålar jag rakt ut. Lagom pinsamt om det skulle hända när folk man inte känner är i närheten.
Idag har jag lyckats ta mig utanför dörren för första gången sen i torsdags när jag kom hem från sjukhuset.
Jag åkte på körövning, skönt att få något att göra en stund. Annars skulle jag nog börja klättra på väggarna här hemma. Men nu har jag verkligen nått min maxgräns för ansträngning idag.
Även fast jag satt ner typ hela övningen och bara gick några hundra meter allt som allt.
Idag ska vi äta fläskfile med hawaii sås med annanas och ris. Det var riktigt länge sen jag åt det nu, tror inte jag har ätit det på över ett år.
Och senare ikväll när jag kan gå upp ur soffan igen ska jag ta en bild på magen och lägga upp här.
Sen blir det tv för hela slanten.
Först ska vi kolla på Allt för Sverige på ettan, det är himla skoj faktiskt.
Och sen blir det Aktuellt och Agenda.
Sen blir det The walking dead och efter det En idiot på resa på datorn.
Fyra timmar tv i sträck, det är inte ofta det går så mycket bra program på en kväll. Då kanske jag kan vila utan att tänka på att jag bara sitter på arslet hela kvällen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0