Två månader kvar!

Nu är det 62 dagar till beräknad förlossning.
Jag går in i vecka 32 idag. Och saker och ting börjar bli klart här hemma, vi har nästan alla saker som behövs förutom ett par småsaker.
Och så är det lite saker som ska göras, mer praktiskt. Vi ska tvätta överdragen till soffan och alla kuddar, skruva ihop skötbordet och sen ska vi plocka upp lite adventsaker om några veckor. Jag är lite rädd att allt kommer bli stående till påsk med julpynt och allt men då får det väl bli så då.
Men det är så himla mysigt med stjärnor i fönstret och ljus inne.
Jag ska ta och byta gardiner också, medans jag fortfarande kan. Det kommer ju bli svårt att klättra på stolar sen.
Jag ska ta och stryka dem också, som sagt det finns en del att göra.
Ikväll ska jag ta och lägga upp en bild på magen igen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0