Tagit mig ur soffan

Fy vad skönt, jag har gjort något annat idag än att sitta i soffan.
Man känner sig så himla värdelös när man bara kan sitta rakt upp och ner.
Visserligen gjorde jag inte så hemskt mycket men jag bakade i alla fall en rulltårta med hjälp av Jens.
Jag satt vid köksbordet och han fick hämta ingridienserna och jag blandade.
Det tar ju som tur bara en kvart att slänga ihop en rulltårta annars hade jag nog inte klarat av det. För precis när den var klar fick jag hur ont som helst i ryggen.
Så nu sitter jag i soffan igen, men jag har i alla fall bakat en rulltårta.
Jag hade sammandragningar hela tiden när jag stod upp men inte så hemska.
Får se om apoteket är öppet imorgon men tror inte det, så Jens får antagligen hämta bricanylen på måndag morgon.
Jag kan ju bara glömma att gå ner till centrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0