Skitföretaget slår till igen!

Alltså jag blir tokig snart. Ni kanske minns att jag skrev om ett företag jag jobbat hos som inte skötte sig.
Jag fick till slut tag på en revisor. Som skulle skicka arbetsgivarintyg till mig.
Det resulterar i att jag får ett som absolut inte stämmer.
För det första, det saknas flera månader och asmycket timmar.
För det andra, det står fel timlön?!
Hur kan de vara så himla inkompetenta, jag fattar verkligen inte.
Men det är ju bara ytterligare ett bevis på att de fuskar allt vad de har med siffror och papper.
l
Nu när jag pratade med deras nya revisor visade det sig att de inte har papper kvar och han vill att JAG ska skicka in mina uppgifter för att de ska kunna skriva in i papperna.
Det saknas uppgifter om egentligen allt.
Jag blir så himla trött. Det här lättar ju inte direkt stressen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0